ABOUT ME.

dinsdag 25 september 2012

Geshopt de afgeslopen maand !


De afgelopen maand heb ik best wel veel dingen gekocht.
En die laat ik nu ff zien ! Laten we beginnen.

Ik ben bij de 1001 voordelenshop heb ik deze 2 nagelstickers gekocht !
Het zit in zo'n wiel. En er zitten allemaal schattige stickers erin . Deze kostte 1,50 per stuk. Ik heb dit lakje gekocht bij de kruidvat. Dit is een lakje van Essence in de kleur 106 Free hugs. Deze kostte 1,69 per stuk
Dit zijn lipverzorgingen . Dit zijn lipbalsems van de ICI Paris. 
Ik heb trouwens geen idee meer hoeveel ze kostte.
Maar ik vind deze niet zo fijn. Hij droogt juist mijn lippen op. Maarjaa. Dit is de Coca Cola lipsmacker . Hij komt ook bij de ICI PARIS vandaan. Deze kostte 2,25 want ik had toen korting. Maar hoeveel ze nu kostte ik heb geen idee.

En als laatste had ik nog een snorren ketting gekocht. Maar die kon ik niet op de foto zetten en blabla.. Maar ja die zien jullie later ,. En ik zie jullie ook later !
Doeii , ik hoop dat jullie deze artikel leuk vonden laat een reactie achter in de comments

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.